Pengikut Tegar, Thanks!

Thursday, August 5, 2010

Keliru.

Tegang kejap urat saraf otak aku bila tgk berita tv3 td.. "Pink Lady"..musykil aku..awat la bubuh tajuk tu..dah tentu2 subjek utama tu spesis XY..awat jadi lady??

aku bukan anti lelaki lembut. mereka juga manusia ciptaan Allah. tp aku benci lelaki yang berpewatakan perempuan a.k.a mak nyah. lelaki lembut dah maknyah ni ada perbezaan yang amat luas sekali.

bagi aku, lelaki lembut tu fitrah Allah. Allah jadikan dia dgn sifat lemah lembut. tak salah. biasa la sifat lemah lembut tu..ramai pun orang2 yang aku kenal yang lembut, tp boleh hidup pun sebagai lelaki biasa. siap dah kawin ada anak empat lima org..aku sendiri yang keras ni pun lom ada rezeki lg..

sbb tu aku takleh terima bila seorang lelaki tetiba nak tampil perempuan, pastu siap modified badan lg..elok2 stendet, dah bengkak sana-sini. kalau modified jd power takpa la jugak..ni modified bg jahanam. ntah la..dari segi biologi, yg mana aku belajar dan mengajar, ko overvaul la macam mana pun bentuk tubuh badan ko tuh..genetik ko tetap XY..walaupun ko dah buang senjata kelelakian ko tuh, ko tetap tak boleh beranak..ur artificial breast cannot produce milk..

ko ingat ko dah terror..tp ko silap..ko sebenarnya terrorist..Allah dah buat ko elok2, ko pegi ubah..tak bersyukur..

n same goes to the women..sama jugak..elok2 dah jadi pompuan, nak tukar jd lelaki..stakat tukar pakaian dan gaya jalan, tak dapat ubah hakikat yg kau tu sebenarnya perempuan..genetik ko ttp XX..kalau dah rasa lelaki sangat, cuba la buka baju time tgh mandi kat laut ka, sungai ka tgh ramai2 org tu..ada berani?? masa tu baru nak teringat yang diri tu pompuan kot??

aku bukan nak ckp aku ni bagus sgt..aku tak sempurna..aku cuma insan biasa yg rasa ada kewajipan aku untuk menegur..kurang2 lepas dah dosa aku dari hanya meredhakan benda tak betul yg aku tgk dan dengar.

n please..untuk mereka2 yang terasa tempiasnya, jgn asik salahkan org lain..diri sendiri tu yg patut disalahkan..Allah hantar kita ke dunia ni dengan bekalan yg makhluk lain tak ada..amende tuh?? AKAL. Allah dah bagi, guna la..kalau tak, taraf kita sama la dengan lembu, kambing, ayam, pokok pisang dan sebagainya..tu taraf kat dunia la..kat akhirat, lain cerita..lembu tak masuk neraka..manusia kalau tak pakai AKAL tu, na'uzubillah..mintak dijauhkan la dari api neraka..jgn kata kena bakaq, kena jilat pun belum tentu kita ble stay in one piece..

sama2 la kita ingatkan diri kita, dan orang2 sekeliling kita..yg baik tu dari Allah taala..yg tak elok, bahasa tah hapa2 tu dari diri aku la yang tak sempurna ni..Wallahu a'lam..

No comments:

Post a Comment