Pengikut Tegar, Thanks!

Monday, March 23, 2009

Selamat berjaya..

hari ni (23-25 Mac), student2 aku dan semua pelajar PDT matrik akan menduduki final xm (aku taip akan tu sbb la ni pukui 1 pg..aku takleh lena lg..) aku doakan bebudak tuh berjaya la dalam final xm ni..penat aku ngajar..kalo tak paham2 jugak, aku tatau la..mulut aku nih bukan takat berbuih dah, ni dah tahap menanah dah aku nasihat n bg apa yg patut..

harap2 bebudak ni ingat la apa yg aku pesan..jgn gabra, jgn panik, plan masa bebetul n bla bla bla...aku ni memang le lelaki, tp kalau dah start aku merepek2 dalam kelas, ble tahan jugak..hahahaha..

harap2nya, rsut taun ni cemerlang jugak macam taun2 yg lepas..aku risau jugak..sebab aku dah nak pindah ni..kata orang, nak tinggal tu biar la nama dengan nama baik..aku takmau la aku pindah ni, tetiba keluar result, bebudak aku tak skor..kang ade je yg ckp aku tak bersungguh ngajo..tu yg pedis tuh..panas gak cuping telinga kalo dengar..tp tak kot..aku rasa bebudak aku ok mcm taun lepas2 jugak..walaupun ada gak kadang2 menyakitkan ati aku..huhuhu..biasa laa..nama pun student..kalau dah pandai, dia tak masuk matrik dah..

papepun, all d best..sem depan jgn cari aku kat KMJ..aku dah takde dah..hehehe

4 comments:

  1. hmm..tido lewat rupenye mlm td..:-"

    ReplyDelete
  2. baru berblogging ke bang?

    syed ikhwan
    http://www.syed-ikhwan.com

    ReplyDelete
  3. dah senja baru nk lyn blogging ek..haha

    ReplyDelete
  4. dulu dah ada..tp tak sempat la nak tgk..sampai terlupa terus..muahahahah

    ReplyDelete