Pengikut Tegar, Thanks!

Sunday, March 22, 2009

Apasal laaa penat sangat..

gila laa hari ni..baru basuh sebijik keta n sebijik skuter, aku dah lepak gila..PENAT!! teramat la ampesnya..

ni baru 28 taun beb..kalo dah 40, aku rasa mau nak pulas kepala paip pun dah tak mampu..nak tau apa sebabnya??huhuhu..tgk pelut sulah tau maa..buncit a.k.a boroi..silakak..ni sume sebab tak bersukan la ni..

nak salahkan sapa??salahkan diri sendiri laa..kalo dulu tak gatal main futsal bersungguh2, mesti ligamen lutut aku masih elok lg..tak terkoyak lg..

tp tu la kan, kalau aku tak main futsal dulu, mungkin aku sekarang ni tgh dicucuk jarum n tiub sana sini..diabetis..isk..tak sanggup aku bayangkan..

takpe la..dah nasib aku..pasni kene bersukan jugak..sukan yg tak kena lari..hmm..main bola kat PS2 kira bersukan jugak kan??muahahahahah!! GILA!

1 comment:

  1. ala as long as bdn sihat dah..xkisah ler gemuk ke hape..yg penting abg ttp sexy di mata syg..haha

    ReplyDelete