Pengikut Tegar, Thanks!

Thursday, March 26, 2009

Read my lips.. M.A.N.G.K.U.K!!!!

bengang aku ngn org yg cakap tak suka bkin n pemalas nih..mangkuk tol..masa meeting cakap lan..alih2, time buat keje, aku jugak yg kena..kalo ko pemalas, cakap je la terus terang dalam meeting..yg pegi sanggup nak buat keje tuh pe kejadahnye..kan dah kene maki ngn aku td..sesia idup ko hari ni..

aku dah le tengah kusut nih..memacam dalam kepala ni..mana nak prepare serahan tugas, nak kene siapkan keje sebelum pindah, nak cari lori, dengan umah sewa lom cari lg..isk, boleh down syndrom aku camni..dengan kibod laptop yg payah gila nak lekat urup i..cam hape ntah..nama laptop, tp menap mcm tap kat mesin tap kat pejabat tanah..silap2 tercabut ni kang..

papepun, selamat dah bebudak aku amik xm semalam..nak tergelak ada, kesian pun ada..aku rasa camtu la dulu sifu2 aku gelak dalam ati tgk gelagat bebudak amik pekse..tergaru2, tersengih2..siap gamit2 aku lg nak tanya jawapan..sori..bukan takmau tolong..tp masa tu aku bukan lecturer korang, tp aku pengawas peperiksaan..so, i just did my job..hehehe..nanti rajin aku sambung lg..ade banyak keje lg nak buat..ni pun ngular jap, sebab nak cari idea nak buat soklan..see ya!

1 comment:

  1. hohoho...
    sabar eh yunk..
    Biase laa bile kita dh start wat keje n hasil nyer pun elok org akan carik kite...

    ReplyDelete