Pengikut Tegar, Thanks!

Sunday, October 30, 2011

Lagi Cerita KC


Assalamualaikum..

kat sini takde cerita sangat pun..saje nak kongsi gambar2 si KC..gambar ni masa aku baru angkat KC masuk kereta..lembik si KC..kesian aku tgk..nak angkat kepala pun tak larat..terlentok..mengiau pun idak..sebelum angkat ni, nyaris2 si KC nak kena langgar ngn kereta..




















gambar ni pulak masa memula dah boleh jalan sikit2..Alhamdulillah, lepas letak minyak gamat, luka dia dah makin baik..aku nak bawak gi klinik, tak mampu..aku sendiri pun payah nak gi klinik..













ni gambar KC yang latest..kesian plak, selalu jadi mangsa buli kucing2 besar kat rumah aku (kucing jiran)..sudahnya, kena letak dalam sangkar.. Sorry KC..it's for your own safety..


p/s: pada yang pening baca entry kali ni, sorry..aku tak reti nak centerkan gambar..








No comments:

Post a Comment