Pengikut Tegar, Thanks!

Wednesday, April 15, 2009

Student dan aku #2

hari tuh dah dekat nak exam..bebudak dah mula berpusu2 datang jumpa para pensyarah..nak minta ampun, nak mintak restu n nak mintak penampo..hehehe..tu bg yg datang mintak soalan bocor la..ingat aku ni tangki air ke nak bocor2..hehehe..

dalam pada budak dok serius2 mintak ampun, mintak restu tuh, sempat jugak aku kenekan sepam dua..biase laa..dah memang keje aku mengenekan bbudak nih..

student: cikgu, mintak ampun mintak maaf..mintak halalkan ilmu yg cikgu bagi kat kami selama ini..

*****aku tgk dorg dengan tak senyum..masing2 buat muka comel la kunun..

aku: cuba kamu bagitau saya masa dan tempat..bila masa saya ajar ilmu haram kat kamu??

*****bebudak aku terus menepuk dahi sesama sendiri sambil berlari2 keriangan ke arah pintu lift..wahahahahahaha!!!puas ati aku..dari pagi santak ke petang, asik datang dengan ayat yang sama je..kan dah kene..

No comments:

Post a Comment