Pengikut Tegar, Thanks!

Tuesday, December 6, 2011

Rasa best jugak walaupun tak berapa best..

hari ni result final keluar..mcm biasa aku rilek je..bukan aku yang nak ambik result pun..student2 aku yang nak ambiknya..

bukan aku nak cerita pasal result..tp pasal kegembiraan lepas dapat result tu..

yes..kalau dulu, lepas result, maunya hanged tepon aku..berderet2 sms masuk..yang ucap terima kasih banyak, yang mengadu sebab tak dapat A pun banyak..

sikalang??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

senyap sunyi..tadi je ada satu sms ucap terima kasih..senyum je aku baca..alhamdulillah..ada jugak yang terkesan dengan ilmu yang aku bg..

ntah la..bukan aku nak sangat pun orang sanjung2 apa aku buat..maybe aku kena muhasabah diri banyak lagi ni..rasanya aku dah tak seperti dulu..kene polish lg ni skill mengajar.. :)

7 comments: