Pengikut Tegar, Thanks!

Wednesday, November 2, 2011

Seksualiti Merdeka?

Assalamualaikum..

ni la antara isu yang tengah berlegar2 kat negara aku skang ni..ntah la apa yang orang2 ni fikir..aku tak mau mintak maaf pun..sebab pendirian aku jelas..fitrah kejadian lelaki adalah untuk perempuan, dan macam tu la sebaliknya..

ntah la..tak tau nak ckp apa dah..kalau nak ckp bab2 agama, mmg tentu2 dah mereka2 ni cerdik pandai..kalau tak, mesti fitrah Allah taala ni dah cukup sempurna..mereka2 ni lebih pandai dari tuhan la tu..itu pasal la boleh cipta fitrah baru..adehh..

bagi yang masih confuse tentang jantina sendiri, meh aku bagi nasihat..zaman sekarang ni zaman teknologi..kalau tak yakin kome tu lelaki ke perempuan, tolong la pegi check DNA..kalau XX tu sah2 dah la perempuan..kalau XY tu lelaki..tak payah la nak berlagak jadi perempuan kalau kome tu lelaki dan tak payah pulak berlagak jadi lelaki kalau kome tu perempuan..setiap individu tu adakelebihan dan kekurangan..yang penting, REDHA..

dah hebat sangat ke nak lawan kuasa tuhan?? setakat nak operate ke, nak berlagak jd jantina lain ke, gua tak heran laa..kalau betol2 power, ubah la cara bernafas pulak..baru cool..Allah dah buat elok2 bernapas pakai oksigen, try la pulak korang bernapas guna air ke, pasir ke..boleh gitu?? silakan..

jangan nak tunjuk sangat yang kita tu hebat..ingat..Allah tu MAHA hebat..setakat korang nak beromen sesama jantina, Allah tak heran pun..kalau aku pun aku tak heran..Tuhan lg la..korang stakat ble ubah fitrah Allah buat je..Allah lg hebat..dia cipta korang!

ya Allah, peliharalah aku, keluargaku, saudara2 seIslamku daripada perkara2 lagha, sesat dan menyesatkan..amin..

4 comments:

  1. sexual orientation is not about chromosome XX or XY. XX dan XY membuat gender. sebelum you comment, baik you surf website dia orang, tengok apa sebenarnya yang dibuat. jgn kutuk sebelum mengetahui dan memahami golongan LGBT. sebagai kawan, saya tak marah kerana kamu kutuk kami, sebab kamu tak faham, bila kamu faham, kamu tak akan kutuk, kamu akan lebih ada sifat belas kasihan.----Han

    ReplyDelete
  2. thanks han for the comment..i think we discuss enough in fb..anyway, happy reading! :)

    ReplyDelete
  3. tanda-tanda kiamat makin hampir...dah jelas...

    ReplyDelete
  4. PAPE PON KALO NAK UBAH KEJADIAN TUHAN BAIK XYAH LA.....DIAORG PON TAKAT TKR JANTINA LEH LA....AKU CABAR DIAORG TUKAR JATUNG DGN BUAH PINGGANG...TGK APA JD...

    ReplyDelete