Pengikut Tegar, Thanks!

Wednesday, May 20, 2009

Alhamdulillah..syukur..

2-3 hari lepas aku ada terima berita gembira dari Kak Ita, tag-team aku mengajar kat kmj..khabarnya result student2 aku gempak sekali..alhamdulillah..memula aku ada gak la kecik ati..ye laa..takde sorg pun yg sms/call aku ucap terima kasih..bukan nak mengada2..cuma rasa mcm dah dilupakan je bila terjerumus dalam keadaan itu..

rupa2nya, dorg tak tau aku dah takde kat kmj (memang aku tak bgtau pun, hehehehe)..tu yg dorg ingat nak jumpa aku direct..ada dalam 2-3 hari kot, baru dorg tau aku takde..kene plak hari guru..ape lg, menjerit2 la henfon aku..dari pg ke mlm sampai balik pg esok..melambak sms masuk..hang kejap henfon aku..(betul ni, aku tak tipu)..alhamdulillah..ingat jugak bebudak ni kat aku..

to all my students, congratulations. cikgu doakan kecemerlangan semua di dunia dan akhirat, insyaallah..pada kawan2, all d best..

***to en elham..update la blog unit tu woi!! macam tu je aku tgk sejak tinggal harituh..huhuhu

No comments:

Post a Comment